APA:
کپیمحمودیان، عابد، صادقی بروجردی، سعید، و محمدی، سردار. (1396). اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 7(13 )، 53-67. SID. https://sid.ir/paper/267382/fa
Vancouver:
کپیمحمودیان عابد، صادقی بروجردی سعید، محمدی سردار. اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1396؛7(13 ):53-67. Available from: https://sid.ir/paper/267382/fa
IEEE:
کپیعابد محمودیان، سعید صادقی بروجردی، و سردار محمدی، “اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر وفاداری هواداران،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 13 ، pp. 53–67، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267382/fa