APA:
کپیرمضانی نژاد، رحیم، آسایش، لیلا، عبدلی، مریم، و کارکن، معصومه. (1397). رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 14(28 )، 73-84. SID. https://sid.ir/paper/524507/fa
Vancouver:
کپیرمضانی نژاد رحیم، آسایش لیلا، عبدلی مریم، کارکن معصومه. رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی[Internet]. 1397؛14(28 ):73-84. Available from: https://sid.ir/paper/524507/fa
IEEE:
کپیرحیم رمضانی نژاد، لیلا آسایش، مریم عبدلی، و معصومه کارکن، “رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند،” پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، vol. 14، no. 28 ، pp. 73–84، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524507/fa