APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، و باقری، صدیقه. (1395). رابطه میان کیفیت خدمات, ارزش درک شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل گر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). مدیریت برند، 3(5 )، 151-172. SID. https://sid.ir/paper/267514/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، باقری صدیقه. رابطه میان کیفیت خدمات, ارزش درک شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل گر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):151-172. Available from: https://sid.ir/paper/267514/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، و صدیقه باقری، “رابطه میان کیفیت خدمات, ارزش درک شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل گر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 151–172، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267514/fa