مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,579
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,456
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 38

چکیده

 در عصر حاضر سازمان ها علاوه بر جذب مشتری دغدغه حفظ مشتری, ایجاد رابطه مستمر و درنهایت ایجاد وفاداری در مشتریان را دارند. دو مفهوم ارزش درک شده و کیفیت رابطه به عنوان اصلی ترین مفاهیم موثر بر وفاداری مشتریان مطرح هستند. بر این اساس, تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر ارزش درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان و ابعاد آن در صنعت بانکداری صورت گرفته است.این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی- پیمایشی بوده و برای جمع آوری داده ها نیز از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. تمامی مشتریان بانک سامان در کلان شهر تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد و نمونه ای 380 نفری از این مشتریان برای مطالعه استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) استفاده شده است.یافته های تحقیق نشان دادند که ارزش درک شده و کیفیت رابطه به طور کلی تاثیر مثبت معنی داری بر وفاداری مشتریان دارند. علاوه بر این مشخص شد که دو متغیر ارزش درک شده مشتری و کیفیت رابطه بر ابعاد وفاداری نیز تاثیر معنی داری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضائی، داوود، کردنائیج، اسداله، و مشبکی، اصغر. (1395). تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/197151/fa

    Vancouver: کپی

    رضائی داوود، کردنائیج اسداله، مشبکی اصغر. تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/197151/fa

    IEEE: کپی

    داوود رضائی، اسداله کردنائیج، و اصغر مشبکی، “تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 21–38، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197151/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button