APA:
کپیرضائی، داوود، کردنائیج، اسداله، و مشبکی، اصغر. (1395). تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 21-38. SID. https://sid.ir/paper/197151/fa
Vancouver:
کپیرضائی داوود، کردنائیج اسداله، مشبکی اصغر. تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):21-38. Available from: https://sid.ir/paper/197151/fa
IEEE:
کپیداوود رضائی، اسداله کردنائیج، و اصغر مشبکی، “تحلیل ارزش درک شده, کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 21–38، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197151/fa