APA:
کپیتوکلی، احمد، کفاش پور، آذر، و نیکو، حسین. (1396). بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). پژوهش های مدیریت راهبردی، 23(65 )، 185-207. SID. https://sid.ir/paper/508825/fa
Vancouver:
کپیتوکلی احمد، کفاش پور آذر، نیکو حسین. بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛23(65 ):185-207. Available from: https://sid.ir/paper/508825/fa
IEEE:
کپیاحمد توکلی، آذر کفاش پور، و حسین نیکو، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 23، no. 65 ، pp. 185–207، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508825/fa