مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

566
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

404
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 با توجه به عصر رقابت و تلاطم های محیطی بالا, توسعه جایگاه یابی ذهنی برند در ذهن مشتریان ضروری است. هدف پژوهش پیش رو در گام اول, شناسایی ویژگی های شخصیتی بالقوه مطلوب برای برند بانک الف در نظر دانشجویان در جهت بهبود جایگاه ذهنی برند این بانک و در گام دوم امکان سنجی اضافه شدن این ویژگی ها به شخصیت برند, بر اساس ارتباط با عناصر جوهره برند بانک الف, بوده است. نوع پژوهش از منظر هدف کاربردی و از منظر روش اکتشافی بوده, بر این اساس با انجام مصاحبه نیمه ساختاریافته با دانشجویان شهر تهران با استفاده از روش تحلیل مضمون در فاز اول, شش ویژگی شخصیتی مطلوب بالقوه شامل: قابل اعتماد, مسئولیت پذیر, پرتحرک, اجتماعی, بخشنده, هدفمند شناسایی شدند. درنتیجه انجام فاز دوم پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه طراحی شده از بخش اول, دو ویژگی بالقوه «قابل اعتماد» و «اجتماعی» با بالاترین رابطه علی مثبت با عناصر جوهره برند به عنوان ویژگی هایی که بیش ترین امکان را برای اضافه شدن به هویت برند دارند انتخاب و ویژگی «بخشنده» با بالاترین رابطه علی منفی با عناصر جوهره برند به عنوان ویژگی که کمترین امکان را در این رابطه دارد, شناخته شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عیوضی نژاد، سلمان، بلورپارسا، محمدرضا، و اکبری، محسن. (1399). بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. مدیریت برند، 7(21 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526108/fa

    Vancouver: کپی

    عیوضی نژاد سلمان، بلورپارسا محمدرضا، اکبری محسن. بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(21 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526108/fa

    IEEE: کپی

    سلمان عیوضی نژاد، محمدرضا بلورپارسا، و محسن اکبری، “بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته،” مدیریت برند، vol. 7، no. 21 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526108/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button