APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، یزدانی، حمیدرضا، محمدیان، محمود، و تقوی فرد، نسیم. (1393). آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. مدیریت برند، 1(2 )، 11-32. SID. https://sid.ir/paper/267530/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، یزدانی حمیدرضا، محمدیان محمود، تقوی فرد نسیم. آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(2 ):11-32. Available from: https://sid.ir/paper/267530/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، حمیدرضا یزدانی، محمود محمدیان، و نسیم تقوی فرد، “آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران،” مدیریت برند، vol. 1، no. 2 ، pp. 11–32، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267530/fa