APA:
کپیمکیان، سمیه سادات. (1393). بررسی شبکه سازه های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). مدیریت برند، 1(1 )، 157-192. SID. https://sid.ir/paper/267542/fa
Vancouver:
کپیمکیان سمیه سادات. بررسی شبکه سازه های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):157-192. Available from: https://sid.ir/paper/267542/fa
IEEE:
کپیسمیه سادات مکیان، “بررسی شبکه سازه های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 157–192، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267542/fa