APA:
کپیخیری، بهرام، سمیعی نصر، محمود، و محمد، عظیم پورخوجین. (1392). وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج. مدیریت بازاریابی، 8(20)، 49-65. SID. https://sid.ir/paper/218899/fa
Vancouver:
کپیخیری بهرام، سمیعی نصر محمود، محمد عظیم پورخوجین. وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):49-65. Available from: https://sid.ir/paper/218899/fa
IEEE:
کپیبهرام خیری، محمود سمیعی نصر، و عظیم پورخوجین محمد، “وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 49–65، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218899/fa