APA:
کپیعلوی، سیدمسلم، نجفی سیاهرودی، مهدی، و سمیعی نصر، محمود. (1394). هم خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). مدیریت برند، 2(3 )، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/267548/fa
Vancouver:
کپیعلوی سیدمسلم، نجفی سیاهرودی مهدی، سمیعی نصر محمود. هم خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). مدیریت برند[Internet]. 1394؛2(3 ):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/267548/fa
IEEE:
کپیسیدمسلم علوی، مهدی نجفی سیاهرودی، و محمود سمیعی نصر، “هم خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)،” مدیریت برند، vol. 2، no. 3 ، pp. 115–134، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267548/fa