APA:
کپینظری، محسن، احمدی، صلاح، و عفیفی، مسعود. (1397). تاثیر ارائه تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد). مطالعات رفتار مصرف کننده، 5(2 )، 21-37. SID. https://sid.ir/paper/268085/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، احمدی صلاح، عفیفی مسعود. تاثیر ارائه تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1397؛5(2 ):21-37. Available from: https://sid.ir/paper/268085/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، صلاح احمدی، و مسعود عفیفی، “تاثیر ارائه تفکیکی قیمت محصول در مقایسه با ارائه کلی قیمت آن بر رفتار خریدار (مطالعه موردی فرودگاه مهرآباد)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 5، no. 2 ، pp. 21–37، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268085/fa