مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,184
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,299
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیک

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 170

چکیده

 هدف اصلی این تحقیق, ارائه مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر تجارت الکترونیک است . مدل پیشنهادی, به کمک مدل موفقیت «سیستم اطلاعات دلون و مک لین» و مجموعه ای از عوامل شناخته شده از منابع موجود تدوین شده است . برای آزمایش فرضیه های تحقیقی مدل تدوین شده, نظرسنجی پرسشنامه ای انجام و داده های حاصل از 384 مشتری از یک وب سایت B2C جمع آوری شده است . در اجرای آمار توصیفی و تحلیل های مسیر و اعتبارسنجی مدل پیشنهادی, از نرم افزار "اس پی اس اس" و "اسمارت پی ال اس" استفاده شده است . نتایج «مدل سازی معادلات ساختاری», نشان داد که عامل «اعتماد» دارای رابطه مهمی با رضایت مشتری در سیستم های توصیه گر تجارت الکترونیک است . علاوه بر آن , نتایج حاکی از آن است که رضایت از محصولات پیشنهادی, می تواند موجب ارتقاء وفاداری مشتری در سیستم های توصیه گر B2C شود . مدل پیشنهادی, به مدیران تجارت الکترونیک برای بهبود سیستم های توصیه گر کمک خواهد کرد و از طریق کسب وفاداری مشتریان , فروش محصولات را در وب سایت های فروش آنلاین افزایش خواهد داد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، لیلا، میرابی، وحیدرضا، رنجبر، محمدحسین، و حسن پور، اسماعیل. (1398). مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیک. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(29 )، 143-170. SID. https://sid.ir/paper/268117/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی لیلا، میرابی وحیدرضا، رنجبر محمدحسین، حسن پور اسماعیل. مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیک. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1398؛7(29 ):143-170. Available from: https://sid.ir/paper/268117/fa

    IEEE: کپی

    لیلا ابراهیمی، وحیدرضا میرابی، محمدحسین رنجبر، و اسماعیل حسن پور، “مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیک،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 29 ، pp. 143–170، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268117/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا