APA:
کپیدبیری فرد، آریانا، و اخباری آزاد، مینا. (1397). تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتری با تمرکز بر سیستمهای اطلاعاتی مدیریت(مورد پژوهی: بانک های تجارت شهر شیراز). پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)، 34(1 )، 301-326. SID. https://sid.ir/paper/404301/fa
Vancouver:
کپیدبیری فرد آریانا، اخباری آزاد مینا. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتری با تمرکز بر سیستمهای اطلاعاتی مدیریت(مورد پژوهی: بانک های تجارت شهر شیراز). پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)[Internet]. 1397؛34(1 ):301-326. Available from: https://sid.ir/paper/404301/fa
IEEE:
کپیآریانا دبیری فرد، و مینا اخباری آزاد، “تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتری با تمرکز بر سیستمهای اطلاعاتی مدیریت(مورد پژوهی: بانک های تجارت شهر شیراز)،” پردازش و مدیریت اطلاعات (علوم و فناوری اطلاعات)، vol. 34، no. 1 ، pp. 301–326، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404301/fa