APA:
کپیحسن زاده، علیرضا، و خراسانی، امیر. (1397). طراحی و پیاده سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(24 )، 137-170. SID. https://sid.ir/paper/268122/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده علیرضا، خراسانی امیر. طراحی و پیاده سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1397؛6(24 ):137-170. Available from: https://sid.ir/paper/268122/fa
IEEE:
کپیعلیرضا حسن زاده، و امیر خراسانی، “طراحی و پیاده سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 24 ، pp. 137–170، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268122/fa