APA:
کپیامیریان، لیلا، و زوار، تقی. (1396). اثربخشی ترسیم نقشه های مفهومی گروهی بر حیطه های یادگیری دانش-آموزان در درس شیمی. آموزش پژوهی، 3(10 )، 65-80. SID. https://sid.ir/paper/269380/fa
Vancouver:
کپیامیریان لیلا، زوار تقی. اثربخشی ترسیم نقشه های مفهومی گروهی بر حیطه های یادگیری دانش-آموزان در درس شیمی. آموزش پژوهی[Internet]. 1396؛3(10 ):65-80. Available from: https://sid.ir/paper/269380/fa
IEEE:
کپیلیلا امیریان، و تقی زوار، “اثربخشی ترسیم نقشه های مفهومی گروهی بر حیطه های یادگیری دانش-آموزان در درس شیمی،” آموزش پژوهی، vol. 3، no. 10 ، pp. 65–80، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269380/fa