Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

433
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

594
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم

صفحات

 صفحه شروع 62 | صفحه پایان 71

چکیده

 روش M-learning (به کارگیری موبایل در آموزش) روشی کلی و جدید در کاربرد تکنولوژی در آموزش است. برای اجرایی کردن آموزش با این روش, باید از موبایل استفاده کرد. این مطالعه, شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را به عنوان یک برنامه کاربردی در نظر گرفته و نقش آن را در تدریس مبحث مشکلات عضلانی-استخوانی کتاب سلامت و بهداشت بررسی کرده است. روش به کار رفته در پژوهش از نوع شبه آزمایشی در دو گروه آزمایش و شاهد, با اجرای پس آزمون است. جامعه ی آماری این تحقیق شامل 88 دانش آموز پایه ی دوازدهم در سه مدرسه در شهر ورامین است. نتایج نشان داد که علی رغم وسعت کاربرد این برنامه و علاقه مندی دانش آموزان به استفاده از آن, تفاوت معناداری بین دو گروه استفاده کننده از این برنامه و دانش آموزانی که از آن استفاده نکرده بودند وجود ندارد؛ لذا پیشنهاد می شود از این روش به عنوان یک روش کمکی و نه جایگزین, برای آموزش مفاهیم درسی و تعامل بیشتر با معلم و سایر دانش آموزان به خصوص در مدارس کم امکانات استفاده گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تاجیک، فرناز، و جلیل پور، جلیل. (1398). اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم. پژوهش در آموزش زیست شناسی، 1(1 )، 62-71. SID. https://sid.ir/paper/269426/fa

    Vancouver: کپی

    تاجیک فرناز، جلیل پور جلیل. اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم. پژوهش در آموزش زیست شناسی[Internet]. 1398؛1(1 ):62-71. Available from: https://sid.ir/paper/269426/fa

    IEEE: کپی

    فرناز تاجیک، و جلیل جلیل پور، “اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم،” پژوهش در آموزش زیست شناسی، vol. 1، no. 1 ، pp. 62–71، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269426/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا