APA:
کپیعظیمی، محمد، و ایرانی، سمانه. (1397). اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، 4(9 )، 145-165. SID. https://sid.ir/paper/269602/fa
Vancouver:
کپیعظیمی محمد، ایرانی سمانه. اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره[Internet]. 1397؛4(9 ):145-165. Available from: https://sid.ir/paper/269602/fa
IEEE:
کپیمحمد عظیمی، و سمانه ایرانی، “اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی،” پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، vol. 4، no. 9 ، pp. 145–165، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269602/fa