APA:
کپیجعفری پنجی، زهرا، رحمانیان، مهدیه، و زارع، حسین. (1397). اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول-الدر در تحریف های شناختی و خودکارآمدی نوجوانان. روانشناسی شناختی، 6(2 )، 61-70. SID. https://sid.ir/paper/270464/fa
Vancouver:
کپیجعفری پنجی زهرا، رحمانیان مهدیه، زارع حسین. اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول-الدر در تحریف های شناختی و خودکارآمدی نوجوانان. روانشناسی شناختی[Internet]. 1397؛6(2 ):61-70. Available from: https://sid.ir/paper/270464/fa
IEEE:
کپیزهرا جعفری پنجی، مهدیه رحمانیان، و حسین زارع، “اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول-الدر در تحریف های شناختی و خودکارآمدی نوجوانان،” روانشناسی شناختی، vol. 6، no. 2 ، pp. 61–70، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270464/fa