APA:
کپیآسیایی، فرزانه، یمینی، محمد، و مهدیان، حسین. (1397). مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه, برنامه ریزی, بازداری پاسخ)برحافظه کاری, استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی. روانشناسی شناختی، 6(3 )، 61-70. SID. https://sid.ir/paper/270474/fa
Vancouver:
کپیآسیایی فرزانه، یمینی محمد، مهدیان حسین. مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه, برنامه ریزی, بازداری پاسخ)برحافظه کاری, استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی. روانشناسی شناختی[Internet]. 1397؛6(3 ):61-70. Available from: https://sid.ir/paper/270474/fa
IEEE:
کپیفرزانه آسیایی، محمد یمینی، و حسین مهدیان، “مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه, برنامه ریزی, بازداری پاسخ)برحافظه کاری, استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی،” روانشناسی شناختی، vol. 6، no. 3 ، pp. 61–70، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270474/fa