APA:
کپیصفری کهره، محمد، خدادادحسینی، سیدحمید، و آذر، عادل. (1393). تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری ایران. پژوهش های مدیریت در ایران، 18(4)، 87-110. SID. https://sid.ir/paper/356483/fa
Vancouver:
کپیصفری کهره محمد، خدادادحسینی سیدحمید، آذر عادل. تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری ایران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1393؛18(4):87-110. Available from: https://sid.ir/paper/356483/fa
IEEE:
کپیمحمد صفری کهره، سیدحمید خدادادحسینی، و عادل آذر، “تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری ایران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 18، no. 4، pp. 87–110، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356483/fa