APA:
کپیعبدی، رضا، و منتی، ندا. (1396). تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد. جهانی رسانه، 12(2 )، 47-66. SID. https://sid.ir/paper/358508/fa
Vancouver:
کپیعبدی رضا، منتی ندا. تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد. جهانی رسانه[Internet]. 1396؛12(2 ):47-66. Available from: https://sid.ir/paper/358508/fa
IEEE:
کپیرضا عبدی، و ندا منتی، “تحلیل زبانی و فرازبانی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران با مخاطب زن و مرد،” جهانی رسانه، vol. 12، no. 2 ، pp. 47–66، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358508/fa