APA:
کپیرشیدی، فاطمه، طاهرپورکلانتری، هادی، و غیورباغبانی، سیدمرتضی. (1398). تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف کنندگان خودروهای وارداتی. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(4 )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/360741/fa
Vancouver:
کپیرشیدی فاطمه، طاهرپورکلانتری هادی، غیورباغبانی سیدمرتضی. تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف کنندگان خودروهای وارداتی. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(4 ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/360741/fa
IEEE:
کپیفاطمه رشیدی، هادی طاهرپورکلانتری، و سیدمرتضی غیورباغبانی، “تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف کنندگان خودروهای وارداتی،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 4 ، pp. 1–21، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360741/fa