Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

997
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

500
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی موانع و تسهیل کننده های همکاری پرستاران بخش در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری

صفحات

 صفحه شروع 56 | صفحه پایان 64

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

رضایی نیک، بهاره، رسولی، مریم، وسکویی اشکوری، خورشید، علوی مجد، حمید، و ترابی، فائزه. (1396). بررسی موانع و تسهیل کننده های همکاری پرستاران بخش در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری، 6(4 )، 56-64. SID. https://sid.ir/paper/363882/fa

Vancouver: کپی

رضایی نیک بهاره، رسولی مریم، وسکویی اشکوری خورشید، علوی مجد حمید، ترابی فائزه. بررسی موانع و تسهیل کننده های همکاری پرستاران بخش در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری[Internet]. 1396؛6(4 ):56-64. Available from: https://sid.ir/paper/363882/fa

IEEE: کپی

بهاره رضایی نیک، مریم رسولی، خورشید وسکویی اشکوری، حمید علوی مجد، و فائزه ترابی، “بررسی موانع و تسهیل کننده های همکاری پرستاران بخش در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری،” آموزش پرستاری، vol. 6، no. 4 ، pp. 56–64، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/363882/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا