مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

808
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

936
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 124

چکیده

 رفتارهای شهروندی سازمانی به عنوان رفتارهای اختیاری و آگاهانه ی کارکنان, تاثیر به سزایی بر عملکرد فردی و سازمانی دارد و کارکنان را در وضعیتی قرار می دهد که به صورت داوطلبانه, وظایفی فراتر از نقش و شرح شغل خود انجام دهند. در مقاله حاضر, نقش رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر برند, در نمایندگی های یک شرکت بیمه بررسی شده است. داده های مورد نیاز برای این تحقیق به صورت نمونه گیری غیرتصادفی هدفمند, از کارکنان و مشتریان نمایندگی های شهر تهرانِ یک شرکت بیمه و در قالب پرسشنامه جمع آوری شده است. برای سنجش رفتار شهروندی از پرسشنامه پودساکف و ارگان و برای سنجش تصویر برند از پرسشنامه محقق ساخته ای که بر اساس مطالعات کیم, تانگ و هاولی طراحی شده, استفاده شده است. این تحقیق از نوع کاربردی, با ماهیت پیمایشی می باشد. همچنین از روش معادلات ساختاری و به وسیله نرم افزار پی ال اس برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شده است. نتایج به دست آمده, نشان می دهد که کلیه ابعاد رفتار شهروندی سازمانی, تاثیر معنادار مثبتی بر تصویر مشتریان از برند دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    هرندی، عطاءاله. (1394). بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند. مدیریت برند، 2(4 )، 97-124. SID. https://sid.ir/paper/365193/fa

    Vancouver: کپی

    هرندی عطاءاله. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند. مدیریت برند[Internet]. 1394؛2(4 ):97-124. Available from: https://sid.ir/paper/365193/fa

    IEEE: کپی

    عطاءاله هرندی، “بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند،” مدیریت برند، vol. 2، no. 4 ، pp. 97–124، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/365193/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button