APA:
کپیعابدینی، علی، و زارع، حمید. (1399). چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری). مطالعات اجتماعی گردشگری، 8(15 )، 27-48. SID. https://sid.ir/paper/366901/fa
Vancouver:
کپیعابدینی علی، زارع حمید. چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1399؛8(15 ):27-48. Available from: https://sid.ir/paper/366901/fa
IEEE:
کپیعلی عابدینی، و حمید زارع، “چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهی های شغلی (موردمطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 8، no. 15 ، pp. 27–48، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366901/fa