APA:
کپیرحیمی، امیر، و علی دوست قهفرخی، ابراهیم. (1397). شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 23-31. SID. https://sid.ir/paper/368581/fa
Vancouver:
کپیرحیمی امیر، علی دوست قهفرخی ابراهیم. شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):23-31. Available from: https://sid.ir/paper/368581/fa
IEEE:
کپیامیر رحیمی، و ابراهیم علی دوست قهفرخی، “شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 23–31، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368581/fa