مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

448
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

521
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 31

چکیده

 هدف این تحقیق, شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی است. این تحقیق, از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه ی آماری تحقیق, شامل کارآفرینان برتر ورزشی شهر تهران, شامل تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمده ی محصولات ورزشی بود و از میان آنها, 103نفر به عنوان نمونه ی آماری از طریقنمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسشنامه ی محقق ساخته بود. روایی پرسشنامه 68/0و پایایی آن 85/0=α به دست آمد. در این تحقیق از آمارتوصیفی برای تحلیل متغیرهای جمعیت شناختی و از آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی پیرسون, آزمون دوربین-واتسون و آزمون رگرسیون خطی, استفاده شد. در نهایت, یافته های تحقیق و همچنین نتایج حاصل از آزمون رگرسیون نشان داد که هر یک از ابعاد هفت گانه ی بازاریابی کارآفرینانه (به جز بعد اهرم کردن منابع) تأثیر مثبت و معناداری درایجاد و ارتقای عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحیمی، امیر، و علی دوست قهفرخی، ابراهیم. (1397). شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 23-31. SID. https://sid.ir/paper/368581/fa

    Vancouver: کپی

    رحیمی امیر، علی دوست قهفرخی ابراهیم. شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):23-31. Available from: https://sid.ir/paper/368581/fa

    IEEE: کپی

    امیر رحیمی، و ابراهیم علی دوست قهفرخی، “شناسایی میزان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه در ایجاد و ارتقای عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 23–31، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368581/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button