APA:
کپیخدایی گرگری، محمدتقی، و عباسی اسفنجانی، حسین. (1398). طراحی نقشه راه بهبود تجربه مشتری در سازمان های خدماتی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 9(2 )، 19-39. SID. https://sid.ir/paper/369840/fa
Vancouver:
کپیخدایی گرگری محمدتقی، عباسی اسفنجانی حسین. طراحی نقشه راه بهبود تجربه مشتری در سازمان های خدماتی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی[Internet]. 1398؛9(2 ):19-39. Available from: https://sid.ir/paper/369840/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی خدایی گرگری، و حسین عباسی اسفنجانی، “طراحی نقشه راه بهبود تجربه مشتری در سازمان های خدماتی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد،” پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 19–39، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369840/fa