APA:
کپیرحیمی باغملک، جهانبخش، حقیقی، محمد، و میرا، سیدابوالقاسم. (1398). طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد. مدیریت بازرگانی، 11(1 )، 125-140. SID. https://sid.ir/paper/140187/fa
Vancouver:
کپیرحیمی باغملک جهانبخش، حقیقی محمد، میرا سیدابوالقاسم. طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(1 ):125-140. Available from: https://sid.ir/paper/140187/fa
IEEE:
کپیجهانبخش رحیمی باغملک، محمد حقیقی، و سیدابوالقاسم میرا، “طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 1 ، pp. 125–140، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140187/fa