APA:
کپیشاکری، سارا، حیدرزاده، کامبیز، و غفاری، فرهاد. (1397). تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی ها و یا کارکرد نهایی. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(3 (پیاپی 30) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/370526/fa
Vancouver:
کپیشاکری سارا، حیدرزاده کامبیز، غفاری فرهاد. تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی ها و یا کارکرد نهایی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(3 (پیاپی 30) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/370526/fa
IEEE:
کپیسارا شاکری، کامبیز حیدرزاده، و فرهاد غفاری، “تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی ها و یا کارکرد نهایی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 3 (پیاپی 30) ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370526/fa