APA:
کپینجفی، فرزانه، و خیری، بهرام. (1391). بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان. مدیریت بازاریابی، 7(17)، 37-60. SID. https://sid.ir/paper/219021/fa
Vancouver:
کپینجفی فرزانه، خیری بهرام. بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(17):37-60. Available from: https://sid.ir/paper/219021/fa
IEEE:
کپیفرزانه نجفی، و بهرام خیری، “بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 17، pp. 37–60، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219021/fa