APA:
کپیاشفاق، سپیده، خدادادحسینی، سیدحمید، و منصوری، فرشته. (1398). تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان. گردشگری شهری، 6(2 )، 15-32. SID. https://sid.ir/paper/398155/fa
Vancouver:
کپیاشفاق سپیده، خدادادحسینی سیدحمید، منصوری فرشته. تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان. گردشگری شهری[Internet]. 1398؛6(2 ):15-32. Available from: https://sid.ir/paper/398155/fa
IEEE:
کپیسپیده اشفاق، سیدحمید خدادادحسینی، و فرشته منصوری، “تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان،” گردشگری شهری، vol. 6، no. 2 ، pp. 15–32، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398155/fa