مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

489
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

629
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید

صفحات

 صفحه شروع 189 | صفحه پایان 211

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید است. پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی است. داده های این پژوهش در یک نمونه 492 نفری از مصرف کنندگان لوازم خانگی در شهر تهران و در قالب نمونه گیری خوشه ایساده انجام گردیده است. ابزار پژوهش در این پژوهش پرسشنامه بوده است. داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری و در قالب نرم افزار Lisrel مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفته است. یافته های پژوهش نشان داد که هویت جنسیتی بر وفاداری به برند, هویت شخصی, سبک های تصمیم گیری خرید و الگوی مصرف تاثیر دارد همین طور هویت شخصی, سبک های تصمیم گیری خرید و الگوی مصرف نیز بر وفاداری تاثیر دارد و درنهایت هویت شخصی و الگوی مصرف بر سبک های تصمیم گیری خرید تاثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم، خدادادحسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسداله، و منصوری موید، فرشته. (1398). تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(3 )، 189-211. SID. https://sid.ir/paper/373505/fa

    Vancouver: کپی

    زارع پور نصیرآبادی ابراهیم، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله، منصوری موید فرشته. تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(3 ):189-211. Available from: https://sid.ir/paper/373505/fa

    IEEE: کپی

    ابراهیم زارع پور نصیرآبادی، سیدحمید خدادادحسینی، اسداله کردنائیج، و فرشته منصوری موید، “تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 3 ، pp. 189–211، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373505/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button