APA:
کپیزارع پور نصیرآبادی، ابراهیم، خدادادحسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسداله، و منصوری موید، فرشته. (1398). تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(3 )، 189-211. SID. https://sid.ir/paper/373505/fa
Vancouver:
کپیزارع پور نصیرآبادی ابراهیم، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله، منصوری موید فرشته. تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(3 ):189-211. Available from: https://sid.ir/paper/373505/fa
IEEE:
کپیابراهیم زارع پور نصیرآبادی، سیدحمید خدادادحسینی، اسداله کردنائیج، و فرشته منصوری موید، “تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی, الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 3 ، pp. 189–211، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373505/fa