APA:
کپیصفرزاده، حسین، خیری، بهرام، و آقاسیدآقا، ریحانه. (1390). بررسی تاثیر عوامل زمینه ای, وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان. مدیریت بازاریابی، 6(10)، 65-94. SID. https://sid.ir/paper/219010/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده حسین، خیری بهرام، آقاسیدآقا ریحانه. بررسی تاثیر عوامل زمینه ای, وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):65-94. Available from: https://sid.ir/paper/219010/fa
IEEE:
کپیحسین صفرزاده، بهرام خیری، و ریحانه آقاسیدآقا، “بررسی تاثیر عوامل زمینه ای, وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 65–94، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219010/fa