APA:
کپیکروبی، مهدی. (1390). رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 7(15)، 111-136. SID. https://sid.ir/paper/202638/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی. رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1390؛7(15):111-136. Available from: https://sid.ir/paper/202638/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، “رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 7، no. 15، pp. 111–136، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202638/fa