APA:
کپیرزقی، مریم، شهابیان، پویان، مدیری، آتوسا، و احمدیان، رضا. (1397). ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی. گردشگری شهری، 5(4 )، 137-152. SID. https://sid.ir/paper/374823/fa
Vancouver:
کپیرزقی مریم، شهابیان پویان، مدیری آتوسا، احمدیان رضا. ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی. گردشگری شهری[Internet]. 1397؛5(4 ):137-152. Available from: https://sid.ir/paper/374823/fa
IEEE:
کپیمریم رزقی، پویان شهابیان، آتوسا مدیری، و رضا احمدیان، “ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی،” گردشگری شهری، vol. 5، no. 4 ، pp. 137–152، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374823/fa