APA:
کپیچاکررضا، شیوا، میرزایی، روزبه، و تبریزی، نازنین. (1398). نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور, تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8(30 )، 79-94. SID. https://sid.ir/paper/377440/fa
Vancouver:
کپیچاکررضا شیوا، میرزایی روزبه، تبریزی نازنین. نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور, تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1398؛8(30 ):79-94. Available from: https://sid.ir/paper/377440/fa
IEEE:
کپیشیوا چاکررضا، روزبه میرزایی، و نازنین تبریزی، “نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور, تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 8، no. 30 ، pp. 79–94، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377440/fa