مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

423
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل سازمانی و تأثیرات محرک مشتری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه (مطالعه موردی: پرسنل بیمه دانا در تهران)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 9

چکیده

 مطالعه حاضر سعی در بررسی عوامل سازمانی و اثرات محرک مشتری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه (مورد بیمه دانا) دارد. تحقیق از نوع کاربردی و همبستگی بود. شرکت کنندگان در این تحقیق همه متصدیان رسمی و پیمانی بودند که در طول مدت تحصیل در شرکت بیمه دانا کارمند بودند (1647 نفر) و با توجه به جدول مورگان و حجم جامعه تحقیق, 312 نفر براساس نمونه گیری تصادفی مورد بررسی قرار گرفتند. از پرسشنامه به منظور جمع آوری داده ها استفاده شد. روایی پرسشنامه ها توسط برخی مقامات دانشگاه تأیید و پایایی پرسشنامه ها توسط نرم افزار Cronbach’ s Alpha of SPSS تأیید شد. نتایج نشان داد که عوامل محرک سازمانی و مشتری تأثیر مثبت و معنی داری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه داشتند.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسنی، محمدرضا، قربانی، رحیم، و زنگنه، افسانه. (1399). بررسی عوامل سازمانی و تأثیرات محرک مشتری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه (مطالعه موردی: پرسنل بیمه دانا در تهران). مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی، 2(2 )، 1-9. SID. https://sid.ir/paper/380312/fa

    Vancouver: کپی

    حسنی محمدرضا، قربانی رحیم، زنگنه افسانه. بررسی عوامل سازمانی و تأثیرات محرک مشتری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه (مطالعه موردی: پرسنل بیمه دانا در تهران). مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی[Internet]. 1399؛2(2 ):1-9. Available from: https://sid.ir/paper/380312/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حسنی، رحیم قربانی، و افسانه زنگنه، “بررسی عوامل سازمانی و تأثیرات محرک مشتری بر عملکرد مالی شرکت های بیمه (مطالعه موردی: پرسنل بیمه دانا در تهران)،” مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی، vol. 2، no. 2 ، pp. 1–9، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380312/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button