APA:
کپیموجودی، امین، عبدالوند، محمدعلی، نیکومرام، هاشم، و خون سیاوش، محسن. (1398). بررسی تأثیر تعدیل گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف کننده. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(3 )، 109-143. SID. https://sid.ir/paper/380321/fa
Vancouver:
کپیموجودی امین، عبدالوند محمدعلی، نیکومرام هاشم، خون سیاوش محسن. بررسی تأثیر تعدیل گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف کننده. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(3 ):109-143. Available from: https://sid.ir/paper/380321/fa
IEEE:
کپیامین موجودی، محمدعلی عبدالوند، هاشم نیکومرام، و محسن خون سیاوش، “بررسی تأثیر تعدیل گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف کننده،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 3 ، pp. 109–143، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380321/fa