APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و موجودی، امین. (1397). تأثیر محرکهای ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرف کننده: مقایسه ی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 143-169. SID. https://sid.ir/paper/252999/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، موجودی امین. تأثیر محرکهای ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرف کننده: مقایسه ی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):143-169. Available from: https://sid.ir/paper/252999/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و امین موجودی، “تأثیر محرکهای ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرف کننده: مقایسه ی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 143–169، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252999/fa