APA:
کپیناصری، زهرا، نوروزی، علیرضا، و فهیم نیا، فاطمه. (1397). بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، 52(1 )، 83-100. SID. https://sid.ir/paper/380878/fa
Vancouver:
کپیناصری زهرا، نوروزی علیرضا، فهیم نیا فاطمه. بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)[Internet]. 1397؛52(1 ):83-100. Available from: https://sid.ir/paper/380878/fa
IEEE:
کپیزهرا ناصری، علیرضا نوروزی، و فاطمه فهیم نیا، “بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء،” تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، vol. 52، no. 1 ، pp. 83–100، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380878/fa