مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

520
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

701
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 100

چکیده

 هدف: محتوای جذاب یکی از سه دلیلی است که مردم نشان های تجاری را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند. چنین محتوایی از آنجا که کاربران را آموزش و نسبت به خرید متقاعد می سازد از اهمیت بالایی برخوردار است و بازاریابی بر اساس آن مستلزم چارچوب و مدل مشخصی است که فرآیندهای لازم برای انجام آن را تبیین کند. از این رو, پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه ای انواع مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء به دنبال شناسایی و تبیین مراحل و فرآیندهای اصلی بازاریابی محتوایی و درک بهتر آن می باشد. روش شناسی: رویکرد پژوهش حاضر اکتشافی است و از روش کتابخانه ای جهت شناسایی و بررسی مدل-های بازاریابی محتوایی استفاده می کند. یافته ها: از بررسی و مقایسه 9 مدل فرآیندی بازاریابی محتوایی, چهار مرحله «برنامه ریزی؛ تولید؛ توزیع و سنجش» به عنوان اصلی ترین مراحل بازاریابی محتوایی شناسایی شدند. نتیجه گیری: بررسی نشان داد از میان مدل های مورد بررسی مدل دیدنر دربرگیرنده چهار مرحله اصلی شناسایی شده است که می توان از آن به عنوان مدلی ساده و جامع برای اجراء و پیاده سازی بازاریابی محتوایی نام برد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ناصری، زهرا، نوروزی، علیرضا، و فهیم نیا، فاطمه. (1397). بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، 52(1 )، 83-100. SID. https://sid.ir/paper/380878/fa

    Vancouver: کپی

    ناصری زهرا، نوروزی علیرضا، فهیم نیا فاطمه. بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)[Internet]. 1397؛52(1 ):83-100. Available from: https://sid.ir/paper/380878/fa

    IEEE: کپی

    زهرا ناصری، علیرضا نوروزی، و فاطمه فهیم نیا، “بررسی مقایسه ای مدل های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء،” تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، vol. 52، no. 1 ، pp. 83–100، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380878/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button