APA:
کپینوروزی، داریوش، احمدزاده بیانی، احمد، و آقابراتی، نجمی. (1390). تاثیر آموزش چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش آموزان پسر در خود مانده. روانشناسی افراد استثنایی، 1(4)، 23-51. SID. https://sid.ir/paper/381311/fa
Vancouver:
کپینوروزی داریوش، احمدزاده بیانی احمد، آقابراتی نجمی. تاثیر آموزش چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش آموزان پسر در خود مانده. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1390؛1(4):23-51. Available from: https://sid.ir/paper/381311/fa
IEEE:
کپیداریوش نوروزی، احمد احمدزاده بیانی، و نجمی آقابراتی، “تاثیر آموزش چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش آموزان پسر در خود مانده،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 1، no. 4، pp. 23–51، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381311/fa