APA:
کپیزارع، محمد، ساریخانی، راحله، ساریخانی، احسان، و بابازاده، مجید. (1394). بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری در درس فیزیولوژی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)، 6(1)، 32-38. SID. https://sid.ir/paper/249911/fa
Vancouver:
کپیزارع محمد، ساریخانی راحله، ساریخانی احسان، بابازاده مجید. بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری در درس فیزیولوژی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)[Internet]. 1394؛6(1):32-38. Available from: https://sid.ir/paper/249911/fa
IEEE:
کپیمحمد زارع، راحله ساریخانی، احسان ساریخانی، و مجید بابازاده، “بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری در درس فیزیولوژی،” مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)، vol. 6، no. 1، pp. 32–38، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/249911/fa