APA:
کپیمحمدی، زهرا، اسماعیل پور، مجید، و حمیدیان پور، فخریه. (1399). تاثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب وکارهای کوچک و متوسط. کاوش های مدیریت بازرگانی، 12(23 )، 339-364. SID. https://sid.ir/paper/381542/fa
Vancouver:
کپیمحمدی زهرا، اسماعیل پور مجید، حمیدیان پور فخریه. تاثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب وکارهای کوچک و متوسط. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(23 ):339-364. Available from: https://sid.ir/paper/381542/fa
IEEE:
کپیزهرا محمدی، مجید اسماعیل پور، و فخریه حمیدیان پور، “تاثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب وکارهای کوچک و متوسط،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 23 ، pp. 339–364، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381542/fa