APA:
کپیگلی، فاطمه، و یزدانی، ناصر. (1398). تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(22 )، 305-331. SID. https://sid.ir/paper/381877/fa
Vancouver:
کپیگلی فاطمه، یزدانی ناصر. تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(22 ):305-331. Available from: https://sid.ir/paper/381877/fa
IEEE:
کپیفاطمه گلی، و ناصر یزدانی، “تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 22 ، pp. 305–331، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381877/fa