APA:
کپیافتخاریان قمصری، علیرضا، میرعمادی، علیرضا، و میرا، سیدابوالقاسم. (1399). تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو). مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(3 )، 28-47. SID. https://sid.ir/paper/383354/fa
Vancouver:
کپیافتخاریان قمصری علیرضا، میرعمادی علیرضا، میرا سیدابوالقاسم. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو). مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(3 ):28-47. Available from: https://sid.ir/paper/383354/fa
IEEE:
کپیعلیرضا افتخاریان قمصری، علیرضا میرعمادی، و سیدابوالقاسم میرا، “تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو)،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 3 ، pp. 28–47، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383354/fa