مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

762
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

793
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 174

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش مشتریان فروشگاه های لوازم ورزشی شهر کرمانشاه بودند. به علت نبود آمار رسمی, جامعه به صورت نامحدود درنظر گرفته شده و با استفاده از فرمول تعیین حجم جامعه نامشخص کوکران 384 پرسشنامه جمع آوری شد. روش پژوهش توصیفی-همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. از پرسشنامه های بازاریابی تجربی (اشمیت, 1999), خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان (فلاین و همکاران, 2000) و پرسشنامه محقق ساخته رضایت و پاسخ عاطفی استفاده شد. داده ها با نرم افزار AMOS و SPSS تجزیه وتحلیل شد. روایی محتوا و سازه پرسشنامه تایید شد و پایایی کلی پرسشنامه ها 89/0 به دست آمد. نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت مولفه های بازاریابی تجربی بر خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با توجه به نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتری است. بر این اساس بازاریابان شرکت های کالای ورزشی می توانند از بازاریابی تجربی رضایت مشتری را به دست آورند, او را به خرید تشویق کرده و مشتری را مبلغ شرکت خود کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهرامی، شهاب، و امیری، سحر. (1399). تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 12(3 )، 165-174. SID. https://sid.ir/paper/386318/fa

    Vancouver: کپی

    بهرامی شهاب، امیری سحر. تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1399؛12(3 ):165-174. Available from: https://sid.ir/paper/386318/fa

    IEEE: کپی

    شهاب بهرامی، و سحر امیری، “تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 12، no. 3 ، pp. 165–174، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386318/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button