APA:
کپیبهرامی، شهاب، و امیری، سحر. (1399). تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 12(3 )، 165-174. SID. https://sid.ir/paper/386318/fa
Vancouver:
کپیبهرامی شهاب، امیری سحر. تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1399؛12(3 ):165-174. Available from: https://sid.ir/paper/386318/fa
IEEE:
کپیشهاب بهرامی، و سحر امیری، “تاثیر بازاریابی تجربی بر تمایل خرید آنی و بازاریابی دهان به دهان با نقش واسطه ای رضایت و پاسخ عاطفی مشتریان کالاهای ورزشی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 12، no. 3 ، pp. 165–174، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386318/fa