APA:
کپینجات، سهیل، صحت، سعید، و خمویی، فرشید. (1395). بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمه ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی، 14(4 )، 1001-1024. SID. https://sid.ir/paper/196402/fa
Vancouver:
کپینجات سهیل، صحت سعید، خمویی فرشید. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمه ایران. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1395؛14(4 ):1001-1024. Available from: https://sid.ir/paper/196402/fa
IEEE:
کپیسهیل نجات، سعید صحت، و فرشید خمویی، “بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمه ایران،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 14، no. 4 ، pp. 1001–1024، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196402/fa