APA:
کپیبابایی زکلیکی، محمدعلی، برادران سرخابی، زهرا، و حیدرزاده هنزائی، کامبیز. (1397). طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 5(16 )، 41-83. SID. https://sid.ir/paper/393460/fa
Vancouver:
کپیبابایی زکلیکی محمدعلی، برادران سرخابی زهرا، حیدرزاده هنزائی کامبیز. طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(16 ):41-83. Available from: https://sid.ir/paper/393460/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی بابایی زکلیکی، زهرا برادران سرخابی، و کامبیز حیدرزاده هنزائی، “طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 5، no. 16 ، pp. 41–83، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393460/fa