مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

906
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

315
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 هدف از این پژوهش بهره گیری از رویکرد نظریه داده بنیاد در جهت طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای است. پژوهش حاضر بر اساس اهداف پژوهش, از نوع کاربردی, روش انجام آن توصیفی-پیمایشی و روش جمع آوری داده ها در آن به صورت کتابخانه ای-میدانی بود. این پژوهش از نوع پژوهش های کیفی بود و با به کارگیری روش نظریه داده بنیاد انجام گرفت. در پژوهش حاضر, از مصاحبه های نیمه ساختاریافته به عنوان ابزار گردآوری داده ها استفاده شد. بر اساس یافته ها, پس از انجام سه مرحله کدگذاری باز, کدگذاری انتخابی و کدگذاری نظری, درمجموع 77 مفهوم, 15 مقوله و 5 بعد به دست آمد که نشان داد «رفتارهای ورزشکار», «ویژگی های شخصیتی ورزشکار», «سبک زندگی قابل عرضه», «عملکرد ورزشی» و «عوامل کلان» در ارتباط با توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران نقش عامل موثر را دارند. با مشخص شدن عوامل موثر بر برند شخصی ورزشکاران حرفه ای, ورزشکاران, مدیران و بازاریابان ورزشی می توانند با توجه بیشتر به آن ها بازاری از مشتریان و هواداران را خلق و حفظ نمایند و به کسب درآمد پایدار و حفظ شهرت و محبوبیت بپردازند

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ناظمی، مهدی، عظیم زاده، سیدمرتضی، طالب پور، مهدی، و داناوان، دی تاد. (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 6(18 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525583/fa

    Vancouver: کپی

    ناظمی مهدی، عظیم زاده سیدمرتضی، طالب پور مهدی، داناوان دی تاد. طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(18 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525583/fa

    IEEE: کپی

    مهدی ناظمی، سیدمرتضی عظیم زاده، مهدی طالب پور، و دی تاد داناوان، “طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 6، no. 18 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525583/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button