APA:
کپیناظمی، مهدی، عظیم زاده، سیدمرتضی، طالب پور، مهدی، و داناوان، دی تاد. (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 6(18 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525583/fa
Vancouver:
کپیناظمی مهدی، عظیم زاده سیدمرتضی، طالب پور مهدی، داناوان دی تاد. طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(18 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525583/fa
IEEE:
کپیمهدی ناظمی، سیدمرتضی عظیم زاده، مهدی طالب پور، و دی تاد داناوان، “طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 6، no. 18 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525583/fa