مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,326
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

982
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 53

چکیده

 این مقاله با هدف طراحی مدل یکپارچه تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران به رشته تحریر درآمده است. در این راستا نخست ادبیات تحقیق مورد تحلیل قرار گرفت و چارچوب اولیه تحقق بازاریابی پایدار طراحی شد. سپس با استفاده از برخی از ابزارهای روش شناسی کیفی از جمله پرسشنامه باز و مصاحبه عمیق با خبرگان آشنا با موضوع, مدل اولیه توسعه پیدا کرده و مدل جامع تحقق بازاریابی پایدار طراحی گردید. در آخرین مرحله از طریق برگزاری جلسه های گروه کانون مدل اصلاح شده و مدل مفهومی نهایی تحقق بازاریابی پایدار طراحی شد.نتایج نشان می دهند که بازاریابی درونی, بازاریابی فرهنگی یکپارچه, بازاریابی اجتماعی, بازاریابی نوآورانه, بازاریابی ناب, بازاریابی استراتژی محور, بازاریابی سبز, بازاریابی اخلاق گرا و بازاریابی نوع دوستانه مدل های بازاریابی اثرگذار بر تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران هستند. در پایان پژوهش نیز برخی پیشنهادهای پژوهشی و کاربردی ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خدادادحسینی، سیدحمید، شفیعی، میثم، کردناییج، اسداله، و محمدیان، محمود. (1393). مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران. پژوهش های مدیریت در ایران، 18(1)، 25-53. SID. https://sid.ir/paper/394237/fa

    Vancouver: کپی

    خدادادحسینی سیدحمید، شفیعی میثم، کردناییج اسداله، محمدیان محمود. مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1393؛18(1):25-53. Available from: https://sid.ir/paper/394237/fa

    IEEE: کپی

    سیدحمید خدادادحسینی، میثم شفیعی، اسداله کردناییج، و محمود محمدیان، “مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 18، no. 1، pp. 25–53، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394237/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button