APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، شفیعی، میثم، کردناییج، اسداله، و محمدیان، محمود. (1393). مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران. پژوهش های مدیریت در ایران، 18(1)، 25-53. SID. https://sid.ir/paper/394237/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، شفیعی میثم، کردناییج اسداله، محمدیان محمود. مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1393؛18(1):25-53. Available from: https://sid.ir/paper/394237/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، میثم شفیعی، اسداله کردناییج، و محمود محمدیان، “مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 18، no. 1، pp. 25–53، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394237/fa